Synology Chat

Verze systému DSM

Komponenta aplikace

Synology Chat

Funkce

  • Systém okamžitého zasílání zpráv v soukromém vlastnictví nabízející prostředí efektivní komunikace nejen slovy, ale také prostřednictvím emoji, nálepek, reakcí, hashtagů a dalších prostředků
  • Je možné vytvořit kanály a konverzace pro různé účely
  • Správa a organizace různých objemů zpráv a informací připínáním důležitých zpráv a souborů, zobrazováním adres URL a vláken v různých částech, označováním zpráv záložkami, vytvářením připomínek a naplánovaných zpráv a dalšími způsoby
  • Kanály a konverzace je možné zašifrovat, posílit tak soukromí zpráv a zabránit přístupu správců ke zprávám v zašifrovaných kanálech a konverzacích
  • Vlastní integrace umožňuje konfigurovat příchozí a odchozí volání webhook, roboty a příkazy lomítka

Technické údaje

  • Kanál: je určen skupině osob, která se sejde s podobnými zájmy nebo cílem (v kanálu může být neomezený počet členů)
  • Konverzace: je určena ke komunikaci mezi dvěma osobami nebo v rámci malé skupiny osob (není potřeba žádné pozvání)
  • Změny odeslané zprávy: Povolením této možnosti může uživatel admin povolit uživatelům upravovat nebo odstraňovat zprávy. Pokud je tato možnost povolená, mohou uživatelé změnit zprávy odeslané za posledních 24 hodin nebo všechny zprávy. Pokud tato možnost povolená není, nemohou uživatelé upravovat žádné zprávy, které odeslali
  • Hashtag: zdůraznění stávajících zpráv nebo jejich označení
  • Zmínka: upozornění jiného uživatele zprávy zadáním jeho uživatelského jména uvedeného po symbolu „@“
  • Reakce: reakce do zpráv zadávané pomocí emoji a nálepek
  • Odeslání souboru: odesílání souborů ze zařízení Synology NAS a jiných zařízení s popisem
  • Odkazy na soubory: přidávání odkazů na soubory ze služby Synology Drive přímo do zpráv
  • Fragment: přidání obsahu ve vybraném typu fragmentu a jeho zobrazení jako náhledu zprávy
  • Naplánovaná zpráva: zprávy lze plánovat a odesílat v obecném formátu zprávy do určených kanálů nebo konverzací na základě plánu
  • Anketa: shromažďování členů vytvářením anket nebo anket s přílohami souborů
  • Vlákno: vlákno diskuse lze zahájit připojením poznámek ke zprávám, souborům nebo fragmentům
  • Předání zprávy: zprávy lze předávat do jiných konverzací nebo kanálů
  • Připnutí zprávy: připnutím můžete důležitou zprávu oznámit a zobrazit ji v části Zpravodaj v kanálech a konverzacích
  • Záložka: zprávu označenou záložkou si můžete prohlížet v části Moje sbírka v kanálech a konverzacích
  • Formátovaný text: obohacení prostředí zpráv vytvářením
    • tučného textu pomocí hvězdiček
    • textu kurzívou pomocí podtržítek
    • přeškrtnutého textu pomocí vlnovek
    • seznamů s odrážkami pomocí hvězdičky následované mezerami před jednotlivými položkami seznamu
    • odsazení nebo blokových citací přidáním lomených závorek na začátek zprávy
    • textů o pevné šířce obklopením zprávy zpětnými uvozovkami
  • Video konference jiných výrobců: video konferenci jiných výrobců lze zahájit zadáním textu /jitsi nebo /jumpchat do textového pole libovolného kanálu nebo konverzace
  • Integrace se službou Synology Calendar: integrace se službou Synology Calendar v zařízení Synology NAS zjednodušující vytváření událostí a správu
  • Profil a přezdívka: nastavení vlastního profilu a přezdívky umožňující snadnější rozpoznání
  • Upozornění: přizpůsobení nastavení upozornění pro různé konverzace a kanály
    • Vše (upozornění se budou odesílat při každém přijetí zprávy)
    • Když mě někdo zmíní nebo přidá komentář k odebíraným vláknům (upozornění se odešle, pokud bude uživatel výslovně zmíněn ve zprávě nebo se v odebíraném vláknu objeví nové komentáře)
    • Když mě někdo zmíní (upozornění se odešle, pokud bude uživatel výslovně zmíněn ve zprávě)
    • Žádné (nebudou odesílána žádná upozornění)
  • Účet uživatele guest: externí uživatelé, kteří se chtějí připojit do diskusí, se mohou přihlásit pomocí účtu guest
  • Odložení: nezobrazování nabízených upozornění ze všech klientských zařízení, včetně mobilních aplikací a webových prohlížečů
  • Tapeta a motivy: výběr požadovaného motivu a tapety
  • Stav offline: nastavení stavu nepřítomnosti, aby nebyl uživatel v danou dobu vyrušovaný
  • Integrace ve službě Synology Chat: mezi funkce vlastní integrace patří
    • Příchozí a odchozí volání webhook pro odesílání zpráv z externích zdrojů do služby Chat a k odesílání relevantních dat ze služby Chat na externí adresu URL
    • Příkazy lomítka pro aktivaci odchozích volání webhook
    • Roboti pro zahájení konverzace mezi dvěma uživateli, vyvěšování zpráv odeslaných z externích zdrojů a další
  • Hledání: okamžité vyhledání konkrétních zpráv pomocí výkonného nástroje hledání, který umožňuje vyhledávat pomocí
    • Atributů (včetně operátorů: has, file type, hashtag)
    • Konverzací (včetně operátorů: in, from, mention)
    • Času (včetně operátorů: before, after)
  • Šifrování: kanály a konverzace lze zašifrovat a znepřístupnit tak zprávy pro správce
    • Soukromý klíč pro šifrované kanály nebo konverzace lze v případě ztráty nebo porušení zabezpečení resetovat nebo obnovit
  • Archivace zprávy: stávající zprávy lze před pozváním nového člena do soukromého kanálu archivovat (archivovat lze také zprávy ve veřejných kanálech a konverzacích)
  • Bezpečné procházení: Podporuje službu Google Safe Browsing, která automaticky kontroluje bezpečnost odeslaných adres URL a aktivuje varování při zjištění nebezpečných adres URL

Omezení

  • Maximální délka otázky a možnosti ankety: 120 znaků
  • Maximální počet členů v konverzaci: 9 členů (když počet členů dosáhne limitu konverzace, nasměruje systém uživatele k vytvoření kanálu)
  • Maximální počet ChatBotů je 5 pro každou službu Synology Chat Server

Konzole správce služby Synology Chat

Funkce

  • Centralizovaná správa kanálů a konverzací umožňuje skrýt, zobrazit nebo zavřít kanály
  • Správce uživatelů guest, který bude spravovat všechny účty uživatelů guest ve službě Synology Chat
  • Zprávy z nešifrovaných kanálů a konverzací lze kontrolovat a odstranit
  • Vlastní doba uchovávání, po jejímž uplynutí dojde k automatickému odstranění veškerého starého obsahu za stanovené období
  • Protokol provozu a protokol kontroly zaznamenávají aktivity obecných uživatelů a činnost správců

Technické údaje

  • Správa kanálu: umožňuje správcům skrýt, zobrazit nebo zavřít kanály, včetně systémových kanálů, veřejných kanálů a soukromých kanálů
  • Vyhledávání: Umožňuje správcům používat k vyhledání určitých zpráv a jejich skrytí před uživateli nebo k odstranění zpráv z výsledků hledání operátory hledání
  • Protokol provozu: umožňuje správcům zobrazit záznamy aktivit obecných uživatelů
  • Protokol kontroly: umožňuje správcům zobrazit záznamy správy, například operace vyhledávání
  • Typ účtu: podpora importu místních uživatelů, uživatelů LDAP nebo uživatelů domény
  • Automatické přidávání uživatelů: uživatelé se do služby Chat automaticky přidají ihned poté, co získají oprávnění
  • Změny zpráv: Správci se mohou rozhodnout, jestli umožní uživatelům měnit odeslané zprávy. Pokud ano, mohou určit, jestli se mohou měnit všechny zprávy nebo pouze zprávy odeslané za posledních 24 hodin
  • Automatické odstranění: umožňuje správcům nastavit dobu uchovávání, po jejímž uplynutí dojde k automatickému odstranění veškerého starého obsahu za stanovené období
  • Správce uživatelů guest: umožňuje správcům povolit uživatele guest a spravovat všechny účty uživatelů guest ve službě Synology Chat
  • Šifrovaný kanál: umožňují správcům povolit šifrování klient-server pro kanály a konverzace ve službě Synology Chat (zprávy ze zašifrovaných kanálů nebo konverzací nebudou mít správci k dispozici
  • Odesílání ze zařízení Synology NAS: umožňuje správcům povolit uživatelům služby Synology Chat odesílat soubory ze zařízení Synology NAS (například ze sdílených složek)
  • Odkaz na soubor ze služby Synology Drive: umožňuje správcům povolit vkládání odkazů na soubory ze služby Synology Drive do zpráv ve službě Synology Chat
  • Maximální počet odesílaných souborů: umožňuje správcům konfigurovat omezení velikosti odesílaných souborů

Přidružený nástroj

Synology Chat (mobilní aplikace)

Funkce

  • Mobilní aplikace pro službu Synology Chat zajišťují efektivní prostředí komunikace prostřednictvím textu, reakcí/emoji, hashtagů a dalších prostředků
  • Kanály a konverzace, zašifrované i nezašifrované, pro komunikaci mezi dvěma osobami nebo pro shromáždění osob s podobnými cíli do skupin
  • Vlákna zpráv umožňují přímo komentovat určité zprávy a přijímat nejnovější aktualizace prostřednictvím upozornění z odebíraných vláken
  • Fotografie, videa a soubory lze odesílat do živých konverzací a kanálů
  • Plán odložení pro ztlumení upozornění

Technické údaje

  • Požadavky na systém
    • iOS: 11.0 nebo novější
    • Android: 8.0 nebo novější
  • Kanál: je určen skupině osob, která se sejde s podobnými zájmy nebo cílem (v kanálu může být neomezený počet členů)
  • Konverzace: je určena ke komunikaci mezi dvěma osobami nebo v rámci malé skupiny osob (není potřeba žádné pozvání)
  • Změny odeslané zprávy: Povolením této možnosti může uživatel admin povolit uživatelům upravovat nebo odstraňovat zprávy. Pokud je tato možnost povolená, mohou uživatelé změnit zprávy odeslané za posledních 24 hodin nebo všechny zprávy. Pokud tato možnost povolená není, nemohou uživatelé upravovat žádné zprávy, které odeslali
  • Část Nepřečtené: v této části lze jednoduše zkontrolovat nepřečtené zprávy
  • Hlasová zpráva: umožňuje nahrávání zvukových zpráv o délce až 60 sekund s možností přehrávání záznamů
  • Hashtag: zdůraznění stávajících zpráv nebo jejich označení
  • Zmínka: upozornění jiného uživatele zprávy zadáním jeho uživatelského jména uvedeného po symbolu „@“
  • Reakce: reakce do zpráv zadávané pomocí emoji a nálepek
  • Odeslání souboru: odesílání souborů z mobilních zařízení s přidáním podpisu
  • Fragment: přidání obsahu ve vybraném typu fragmentu a jeho zobrazení jako náhledu zprávy
  • Naplánovaná zpráva: zprávy lze plánovat a odesílat v obecném formátu zprávy do určených kanálů nebo konverzací na základě plánu
  • Anketa: shromažďování členů vytvářením anket nebo anket s přílohami souborů
  • Vlákno: vlákno diskuse lze zahájit připojením poznámek ke zprávám, souborům nebo fragmentům
  • Předání zprávy: zprávy lze předávat do jiných konverzací nebo kanálů
  • Připnutí zprávy: připnutím můžete důležitou zprávu oznámit a zobrazit ji v části Zpravodaj v kanálech a konverzacích
  • Záložka: zprávu označenou záložkou si můžete prohlížet v části Moje sbírka v kanálech a konverzacích
  • Video konference jiných výrobců: video konferenci jiných výrobců lze zahájit zadáním textu /jitsi nebo /jumpchat do textového pole libovolného kanálu nebo konverzace
  • Integrace se službou Synology Calendar: integrace se službou Synology Calendar v zařízení Synology NAS zjednodušující vytváření událostí a správu
  • Profil a přezdívka: nastavení vlastního profilu a přezdívky umožňující snadnější rozpoznání
  • Upozornění: přizpůsobení nastavení upozornění pro různé konverzace a kanály
    • Vše (upozornění budou odesílána při každém přijetí zprávy)
    • Když mě někdo zmíní nebo přidá komentář k odebíraným vláknům (upozornění se odešle, pokud bude uživatel výslovně zmíněn ve zprávě nebo se v odebíraném vláknu objeví nové komentáře)
    • Když mě někdo zmíní (upozornění se odešle, pokud bude uživatel výslovně zmíněn ve zprávě)
    • Žádné (nebudou odesílána žádná upozornění)
  • Odložení: Ztlumení nabízených oznámení
  • Pokročilé hledání: použití klíčových slov k vyhledávání v konverzacích a kanálech
  • Šifrování: kanály a konverzace lze zašifrovat a znepřístupnit tak zprávy pro správce
    • Soukromý klíč pro šifrované kanály nebo konverzace lze v případě ztráty nebo porušení zabezpečení resetovat nebo obnovit
  • Archivace zprávy: stávající zprávy lze před pozváním nového člena do soukromého kanálu archivovat (archivovat lze také zprávy ve veřejných kanálech a konverzacích)
  • Telefonní číslo ve zprávě: zahájení hovorů klepnutím na telefonní čísla ve zprávách
  • Heslo: nastavení hesla na ochranu dat (je podporován snímač otisků prstů)
  • Správa mezipaměti: umožňuje uživatelům nastavit limit úložiště pro obrázky a soubory
  • Kvalita odchozího obrazu: umožňuje odesílání obrázků v původní kvalitě nebo komprimovaných obrázků, které sníží využití dat
  • Bezpečné procházení: Podporuje službu Google Safe Browsing, která automaticky kontroluje bezpečnost odeslaných adres URL a aktivuje varování při zjištění nebezpečných adres URL

Synology Chat Client

Funkce

  • Klient služby Synology Chat pro stolní počítače nabízí efektivní prostředí pro komunikaci nejen slovy, ale také prostřednictvím reakcí/emoji, hashtagů a dalších prvků
  • Vytváření kanálů a konverzací pro různé účely
  • Správa a organizace různých množství zpráv a informací připínáním důležitých zpráv a souborů, zobrazováním adres URL a vláken v různých částech, označováním zpráv záložkami, vytvářením připomínek a naplánovaných zpráv a dalšími způsoby
  • Zašifrováním kanálů a konverzací lze zvýšit ochranu soukromí zpráv a zabránit správcům v přístupu ke zprávám v zašifrovaných kanálech a konverzacích
  • Vlastní integrace umožňuje konfigurovat příchozí a odchozí volání webhook, roboty a příkazy lomítka

Technické údaje

  • Podporované operační systémy:
    • Windows 7 a Windows 10
    • macOS 10.13 a novější
    • Ubuntu 18.04 a novější (oficiálně podporované verze)
  • Kanál: je určen skupině osob, která se sejde s podobnými zájmy nebo cílem (v kanálu může být neomezený počet členů)
  • Konverzace: je určena ke komunikaci mezi dvěma osobami nebo v rámci malé skupiny osob (není potřeba žádné pozvání)
  • Změny odeslané zprávy: Povolením této možnosti může uživatel admin povolit uživatelům upravovat nebo odstraňovat zprávy. Pokud je tato možnost povolená, mohou uživatelé změnit zprávy odeslané za posledních 24 hodin nebo všechny zprávy. Pokud tato možnost povolená není, nemohou uživatelé upravovat žádné odeslané zprávy
  • Snímek obrazovky: pořízení a sdílení snímků obrazovky usnadňující komunikace
  • Hashtag: zdůraznění stávajících zpráv nebo jejich označení
  • Zmínka: upozornění jiného uživatele zprávy zadáním jeho uživatelského jména uvedeného po symbolu „@“
  • Reakce: reakce do zpráv zadávané pomocí emoji a nálepek
  • Odeslání souboru: odesílání souborů ze zařízení Synology NAS a jiných zařízení s popisem
  • Stažení souboru: stahování souborů do složek v klientském počítači
  • Odkazy na soubory: přidávání odkazů na soubory ze služby Synology Drive přímo do zpráv
  • Fragment: přidání obsahu ve vybraném typu fragmentu a jeho zobrazení jako náhledu zprávy
  • Naplánovaná zpráva: zprávy lze plánovat a odesílat v obecném formátu zprávy do určených kanálů nebo konverzací na základě plánu
  • Anketa: shromažďování členů vytvářením anket nebo anket s přílohami souborů
  • Vlákno: vlákno diskuse lze zahájit připojením poznámek ke zprávám, souborům nebo fragmentům
  • Předání zprávy: zprávy lze předávat do jiných konverzací nebo kanálů
  • Připnutí zprávy: připnutím můžete důležitou zprávu oznámit a zobrazit ji v části Zpravodaj v kanálech a konverzacích
  • Záložka: zprávu označenou záložkou si můžete prohlížet v části Moje sbírka v kanálech a konverzacích
  • Formátovaný text: obohacení prostředí zpráv vytvářením
    • tučného textu pomocí hvězdiček
    • textu kurzívou pomocí podtržítek
    • přeškrtnutého textu pomocí vlnovek
    • seznamů s odrážkami pomocí hvězdičky následované mezerami před jednotlivými položkami seznamu
    • odsazení nebo blokových citací přidáním lomených závorek na začátek zprávy
    • textů o pevné šířce obklopením zprávy zpětnými uvozovkami
  • Video konference jiných výrobců: video konferenci jiných výrobců lze zahájit zadáním textu /jitsi nebo /jumpchat do textového pole libovolného kanálu nebo konverzace
  • Integrace se službou Synology Calendar: integrace se službou Synology Calendar v zařízení Synology NAS zjednodušující vytváření událostí a správu
  • Profil a přezdívka: nastavení vlastního profilu a přezdívky umožňující snadnější rozpoznání
  • Upozornění: přizpůsobení nastavení upozornění pro různé konverzace a kanály
    • Vše (upozornění se budou odesílat při každém přijetí zprávy)
    • Když mě někdo zmíní nebo přidá komentář k odebíraným vláknům (upozornění se odešle, pokud bude uživatel výslovně zmíněn ve zprávě nebo se v odebíraném vláknu objeví nové komentáře)
    • Když mě někdo zmíní (upozornění se odešle, pokud bude uživatel výslovně zmíněn ve zprávě)
    • Žádné (nebudou odesílána žádná upozornění)
  • Účet uživatele guest: externí uživatelé, kteří se chtějí připojit do diskusí, se mohou přihlásit pomocí účtu guest
  • Odložení: nezobrazování nabízených upozornění ze všech klientských zařízení, včetně mobilních aplikací a webových prohlížečů
  • Tapeta a motivy: výběr požadovaného motivu a tapety
  • Stav offline: nastavení stavu nepřítomnosti, aby nebyl uživatel v danou dobu vyrušovaný
  • Integrace ve službě Synology Chat: mezi funkce vlastní integrace patří
    • Příchozí a odchozí volání webhook pro odesílání zpráv z externích zdrojů do služby Chat a k odesílání relevantních dat ze služby Chat na externí adresu URL
    • Příkazy lomítka pro aktivaci odchozích volání webhook
    • Roboti pro zahájení konverzace mezi dvěma uživateli, vyvěšování zpráv odeslaných z externích zdrojů a další
  • Hledání: okamžité vyhledání konkrétních zpráv pomocí výkonného nástroje hledání, který umožňuje vyhledávat pomocí
    • Atributů (včetně operátorů: has, file type, hashtag)
    • Konverzací (včetně operátorů: in, from, mention)
    • Času (včetně operátorů: before, after)
  • Šifrování: kanály a konverzace lze zašifrovat a znepřístupnit tak zprávy pro správce
    • Soukromý klíč pro šifrované kanály nebo konverzace lze v případě ztráty nebo porušení zabezpečení resetovat nebo obnovit
  • Archivace zprávy: stávající zprávy lze před pozváním nového člena do soukromého kanálu archivovat (archivovat lze také zprávy ve veřejných kanálech a konverzacích)
  • Bezpečné procházení: Podporuje službu Google Safe Browsing, která automaticky kontroluje bezpečnost odeslaných adres URL a aktivuje varování při zjištění nebezpečných adres URL

Omezení

  • Maximální délka otázky a možnosti ankety: 120 znaků
  • Maximální počet členů v konverzaci: 9 členů (když počet členů dosáhne limitu konverzace, nasměruje systém uživatele k vytvoření kanálu)
  • Podpora příkazů lomítka /jitsi a /jumpchat pro integraci služeb nabízených jinými poskytovateli (další podrobnosti se nacházejí na oficiálních webových stránkách těchto poskytovatelů)
  • Maximální počet ChatBotů je 5 pro každou službu Synology Chat Server