Právní ujednání
ZÁSADY PRODEJE OBCHODU SYNOLOGY STORE (EU)
Před nákupem si pozorně přečtěte podmínky použití a podmínky uvedené na webových stránkách společnosti Synology (dále jen „podmínky“). Používáte-li obchod Synology Store, znamená to, že jste se seznámili s těmito podmínkami a souhlasíte s nimi. Pokud s těmito podmínkami nesouhlasíte, nesmíte obchod Synology Store používat.
Společnost Synology (dále jen „my“, „naše“, „nás“ v příslušných tvarech) si vyhrazuje právo kdykoli a na základě vlastního uvážení části těchto podmínek upravit, přidat nebo odstranit. Pravidelná kontrola změn těchto podmínek je vaší odpovědností. Budete-li v používání obchodu Synology Store po zveřejnění těchto změn pokračovat, znamená to, že takové změny těchto podmínek přijímáte a souhlasíte s nimi.
Tento překlad slouží pouze pro informační účely. V případě jakýchkoli odchylek bude platit anglická (evropská) verze.
1. Prodej
1.1 Společnost Synology si vyhrazuje právo objednávku odmítnout nebo zrušit nebo omezit množství objednávky.
1.2 Po dokončení platby vám společnost Synology zašle e-mail s potvrzením objednávky. To, že obdržíte potvrzení objednávky, však neznamená, že společnost Synology vaši objednávku akceptuje.
1.3 Pokud bude vaše objednávka z nějakého důvodu zrušena, společnost Synology vám vrátí fakturovanou částku, která nebude zahrnovat poplatky či dodatečné poplatky, které vám vydavatel karty nebo banka účtuje za zpracování plateb kreditní/debetní kartou na základě vaší objednávky.
1.4 Po odeslání objednávky společnost Synology nepřijme požadavek na úpravu objednávky nebo změnu informací týkajících se doručení. Budete-li potřebovat objednávku upravit, zrušte ji a zadejte novou objednávku.
1.5 Naše prezentace zboží na internetu nepředstavuje nabídku, ale nezávaznou pozvánku k objednání těchto produktů z vaší strany. Vaše objednávka požadovaných produktů je právně závaznou nabídkou k uzavření kupní smlouvy. Smlouva je uzavřena v okamžiku, kdy váš produkt odešleme. Stav dopravy a sledovací číslo pro doručení jsou uvedeny ve vašem účtu Synology.{target=_blank}.
1.6 Společnost Synology prodává a dodává produkty získané prostřednictvím obchodu Synology Store výhradně koncovým uživatelům. Společnost Synology si vyhrazuje právo odmítnout nebo zrušit navrácení produktu, pokud existuje podezření, že byl zakoupen za účelem dalšího prodeje.
2. Cena
2.1 Ceny zobrazené v obchodě Synology Store jsou uvedeny v eurech (EUR) a zahrnují daň z přidané hodnoty (DPH) v sazbě příslušné pro jurisdikci zákazníka.
2.2 V souladu se všemi příslušnými právními předpisy, zákony a nařízeními, které jsou příležitostně v platnosti, budou vaše nákupy v obchodě Synology Store zdaněny pomocí sazby daně z prodeje příslušné pro vaši dodací adresu. Částka uvedená při placení je konečnou částkou včetně všech příslušných daní a celních poplatků.
2.3 Všechny propagační slevy se vzájemně vylučují a není možné je kombinovat s žádnými dalšími kódy na propagační slevy ani se souběžnými nabídkami balíčků. Patří sem mimo jiné speciální ceny, kombinace balíčků nebo další propagační pravidla uvedená v nákupním košíku, není-li ve speciálních pokynech uvedeno jinak. Propagační slevy nebudou navíc po svém použití znovu obnoveny ani v případě úspěšného navrácení a refundace původních objednávek.
2.4 Ceny zobrazené v obchodě Synology Store nezahrnují náklady na dopravu. Skutečná cena za dopravu bude vypočítána a zobrazena při placení podle vaší dodací adresy a zvoleného způsobu dopravy.
2.5 Společnost Synology si vyhrazuje právo ceny zobrazené v obchodě Synology Store kdykoli změnit a opravit chyby cen, které se mohou neúmyslně vyskytnout. V případě, že cena zobrazená na stránce produktu nebo v příslušných informacích je nesprávná:
- Pokud je zobrazená cena vyšší než správná cena, společnost Synology vám naúčtuje nižší cenu, která je správnou cenou.
- Pokud je zobrazená cena nižší než správná cena, společnost Synology si vyhrazuje právo objednávku odmítnout.
3. Platba
3.1 Obchod Synology Store podporuje platby provedené kreditními nebo debetními kartami společností Visa, MasterCard a American Express. Platíte-li kreditní kartou, může skutečná částka platby kolísat podle směnného kurzu. Kromě toho vám vydavatel vaší karty může účtovat zahraniční transakční poplatky, které mohou zvýšit skutečnou částku platby. Ohledně těchto poplatků se obraťte na svou banku nebo vydavatele karty.
3.2 Zaplacením objednávky kreditní/debetní kartou ručíte za to a potvrzujete, že jste držitelem karty a jste oprávněni kartu používat. Všechny transakce kreditní/debetní kartou musí být ověřeny a autorizovány vydavatelem karty.
3.3 Pokud se vaše platba z libovolného důvodu nezdaří, vyhrazujeme si vlastnictví předmětu nákupu až do plného uhrazení kupní ceny.
4. Zásady ochrany osobních údajů
4.1 Pro přihlášení do obchodu Synology Store je nutný účet Synology. Systém použije vaše osobní údaje ve vašem účtu Synology ke zpracování nákupu.
4.2 Za účelem dokončení transakce a poskytování následných služeb společnost Synology poskytne osobní údaje (mimo jiné včetně adresy, čísla kreditní karty apod.), které jste uvedli, partnerům souvisejícím s transakcí, jako jsou dopravci, poskytovatelé platebních služeb a banky.
4.3 Přečtěte si prohlášení o zásadách ochrany osobních údajů společnosti Synology. Používáte-li obchod Synology Store, berete dále na vědomí a souhlasíte s tím, že internetové přenosy údajů nejsou nikdy zcela soukromé ani bezpečné. Berete na vědomí, že data nebo informace, které odešlete obchodu Synology Store, mohou přečíst nebo zachytit jiné osoby, a to i v případě, že existuje zvláštní upozornění, že je určitý přenos (například informace o kreditní kartě) zašifrován.
5. Doprava
5.1 Objednávky se odesílají od pondělí do pátku, mimo víkendy a státní svátky vyhlášené v Německu.
5.2 Datum dodání uvedené v obchodě Synology Store nebo kdekoli jinde je pouze odhadované. Společnost Synology nenese odpovědnost za ztráty, poškození, náklady nebo výdaje z důvodu nedoručení v souladu s uvedenými daty doručení nebo odeslání. Pokud se naše dodání vašeho produktu zpozdí kvůli události mimo naši kontrolu, mimo jiné včetně stávek, nedostatku zásob nebo selhání komunikačních systémů, budeme vás co nejdříve kontaktovat, abychom vás o takových událostech informovali, a můžeme přijmout opatření ke zmírnění zpoždění. Naše závazky budou pozastaveny a doba plnění našich závazků bude prodloužena po dobu trvání události mimo naši kontrolu. Pokud událost mimo naši kontrolu ovlivní naše dodání zboží vám, domluvíme se s vámi na novém termínu dodání po skončení události mimo naši kontrolu. Je-li pravděpodobné, že zpoždění bude značné, můžete se obrátit na zákaznický servis společnosti Synology, objednávku zrušit a získat náhradu, včetně poplatků za doručení, za všechny produkty, za které jste zaplatili předem, ale bez zahrnutí přijatých a méně přiměřených nákladů, které jsme již vynaložili.
5.3 Společnost Synology odešle objednávky jeden (1) nebo dva (2) pracovní dny po potvrzení objednávky, ale doba může být delší kvůli svátkům nebo z jiných důvodů.
5.4 Podporované oblasti dodání: (a) produkty zakoupené v obchodě Synology Store se budou zasílat pouze na fyzické adresy (vyjma adres P.O. box) v rámci Evropské unie s výjimkou Malty, Švýcarska, Monaka, Andorry a Lichtenštejnska; (b) objednávky s dodacími adresami ve Švýcarsku, na Kypru, v Řecku, Irsku, Portugalsku, Andoře a Lichtenštejnsku nebudou způsobilé pro dopravu zdarma.
5.5 Stav dodání objednávky můžete sledovat ve svém účtu Synology a kontrolovat skutečný logistický stav pomocí čísla zásilky poskytnutého přepravcem. Narazíte-li na problémy s dodáním, obraťte se na zákaznický servis společnosti Synology.
5.6 Vyhrazujeme si právo zrušit vaši objednávku produktu a požadovat kompenzaci za situace, že (a) nám v přiměřené době, kdy o to požádáme, neposkytnete informace, spolupráci nebo přístup, které potřebujeme za účelem poskytnutí produktu; (b) neumožníte nám v přiměřené době dodat vám produkt. V případě nesprávné adresy příjemce nebo žádného příjemce vám mohou být účtovány dodatečné náklady na dodání podle místních předpisů pro logistické služby.
6. Zrušení objednávky
6.1 Objednávku můžete zrušit prostřednictvím účtu Synology před odesláním produktu. Po zrušení objednávky vám společnost Synology vrátí fakturovanou částku, která nebude zahrnovat servisní poplatky ani dodatečné poplatky, které vám vydavatel karty nebo banka účtuje za zpracování plateb kreditní/debetní kartou na základě vaší objednávky. Částka bude vrácena do čtrnácti (14) kalendářních dnů. Skutečnou dobu obdržení vám sdělí vaše banka nebo vydavatel kreditní karty. Způsob zpracování vaší náhrady závisí na vašem původním způsobu platby.
6.2 Storno se vztahuje pouze na celou objednávku a nevztahuje se na jeden produkt v objednávce.
7. Žádost o vrácení
7.1 Všechny produkty zakoupené v obchodě Synology Store lze vrátit do třiceti (30) kalendářních dnů od data nákupu (podle data faktury). O vrácení můžete požádat ve svém účtu Synology.
7.2 Je-li obdržený produkt vadný, poškozený nebo chybí příslušenství a máte v úmyslu požádat o výměnu produktu nebo opětovné vydání příslušenství, obraťte se na zákaznický servis společnosti Synology.
7.3 Jakmile je produkt odeslán, můžete požádat o vrácení, a poté, co produkt obdržíte, poslat jej zpět nebo odmítnout zásilku při doručení. Společnost Synology zařídí vrácení peněz po obdržení vráceného produktu. Vrátíme všechny vámi zaplacené náklady související s produktem nebo službou, s výjimkou nákladů na expresní doručení (pokud jste nezvolili standardní doručení) a manipulačních poplatků. Společnost Synology má právo zadržet proplacení, dokud zboží neobdržíme, nebo dokud nám neposkytnete důkaz, že nám zboží bylo zasláno zpět.
7.4 Poté, co jste požádali o vrácení, postupujte podle pokynů pro zabalení produktu a vraťte jej společnosti Synology do čtrnácti (14) kalendářních dnů. Nesete odpovědnost za náklady na zpáteční dopravu, pojištění a riziko ztráty nebo poškození ve vztahu k vráceným položkám, dokud je společnost Synology řádně neobdrží. Společnost Synology vrátí peníze na základě množství produktu a obdržených položek.
7.5 Produkt musí být vrácen ve stejném stavu (s původní krabicí, originálním obalem, hlavní jednotkou, veškerým příslušenstvím, průvodní dokumentací, dárky apod.), v jakém byl přijat od společnosti Synology, na adresu určenou společností Synology, s předplacenou přepravou a v obalu dostatečném k ochraně obsahu. Zacházíte-li s produktem způsobem, který není v obchodě přijatelný, můžeme snížit vaši náhradu tak, aby odrážela ztrátu hodnoty produktu, která může být mimo jiné způsobena odstraněním cenovek, poškozením obalu nebo chybějícím příslušenstvím. V některých extrémních případech nemusíte mít nárok na žádnou náhradu. Zákaznický servis společnosti Synology vám může poradit, zda je pravděpodobné, že částku vaší náhrady snížíme.
7.6 Pokud dojde k rozpečetění zapečetěného softwaru, společnost Synology vám neposkytne právo objednávku odvolat. Pokud bude zapečetěný software rozpečetěn, produkt vám vrátíme a refundace neproběhne.
7.7 Poté, co nám produkt úspěšně vrátíte, vám bude částka za vrácený produkt a daň s tím související vrácena do čtrnácti (14) kalendářních dnů. Způsob zpracování vaší náhrady závisí na vašem původním způsobu platby a dobropis bude vystaven k původní faktuře. Skutečnou dobu obdržení vám sdělí vaše banka nebo vydavatel karty.
7.8 Refundovaná částka bude vycházet z původní ceny objednávky; viz odhadovaná částka refundace uvedená v průběhu procesu navrácení.
7.9 Pokud vrácený produkt neobdržíme do čtrnácti (14) kalendářních dnů od vaší žádosti o vrácení, vaše žádost o vrácení bude automaticky zrušena.
7.10 Produkty lze vrátit pouze v zemi nebo oblasti, ve které byly původně zakoupeny.
7.11 Obchod Synology Store nenabízí výměnu produktů s výjimkou situace uvedené v článku 7.2. Potřebujete-li produkt s jinými specifikacemi nebo pokud zakoupený produkt neodpovídá vašim očekáváním, doporučujeme, abyste požádali o vrácení do třiceti (30) kalendářních dnů od data nákupu a poté si zakoupili produkt, který potřebujete.
7.12 Společnost Synology přijímá pouze vrácení produktů zakoupených v obchodě Synology Store. Chcete-li vrátit produkty společnosti Synology zakoupené prostřednictvím jiných kanálů, obraťte se na původní nákupní kanál.
7.13 Lhůty uvedené v tomto článku a v článku s názvem „6. Storno objednávky“ vyprší na konci následujícího pracovního dne, pokud konec lhůty připadne na víkend nebo státní svátky.
8. Zákaznický servis
Pokud zaznamenáte nějaké problémy s objednávkou nebo chcete zkontrolovat stav své objednávky, zkontrolujte svůj účet Synology nebo kontaktujte zákaznický servis společnosti Synology.
9. Záruka
9.1 Na produkty zakoupené přímo v obchodě Synology Store se vztahuje záruční služba společnosti Synology. Záruční lhůty se nacházejí v části Stav podpory produktu.
9.2 Záruční doba začíná běžet dnem vystavení faktury. Datum faktury můžete potvrdit ve svém účtu Synology. Podmínky související se zárukou se nacházejí v části Omezená záruka produktu.
10. Omezení odpovědnosti
10.1 Společnost Synology nenese odpovědnost za vámi utrpěné ztráty:
a) které vznikly v důsledku událostí, které nebylo možné zjevně předvídat v době, kdy jsme přijali vaši objednávku;
b) které byly způsobeny zpožďující událostí mimo naši kontrolu;
c) kterým jste se mohli vyhnout přijetím přiměřených opatření, mimo jiné včetně dodržováním našich přiměřených pokynů k použití;
d) které byly důsledkem vyšší moci; nebo
e) které vznikly v důsledku lehkého nedbalostního porušení povinností.
10.2 Společnost Synology neodpovídá za lehká nedbalostní porušení povinností, za předpokladu, že tato porušení nesouvisejí se základními smluvními závazky, náhradami škody za úmrtí nebo újmu na zdraví nebo se zárukami či nároky podle zákona o odpovědnosti za výrobek.
11. Recyklace
11.1 Obchod Synology Store poskytuje službu recyklace pro elektronická zařízení značky Synology, která se prodávají v obchodě Synology Store.
11.2 Přejete-li si této služby využít, můžete odeslat odpovídající zařízení na níže uvedenou adresu na vlastní náklady na dopravu, přičemž na vnější straně zásilky jasně označte obsah a účel.
Synology GmbH
Am Funkturm 5
D-45145 Essen
11.3 Pokud zařízení k recyklaci nesplňují podmínky, vyhrazujeme si právo žádost o tuto službu zamítnout.
12. Omezení exportu
Produkty zakoupené v obchodě Synology Store se budou zasílat pouze na adresy (kromě adres P.O. box) v rámci Evropské unie, s výjimkou Malty, Švýcarska, Monaka, Andorry a Lichtenštejnska, a podléhají německým a zahraničním zákonům a předpisům o kontrole vývozu. Produkty musí být nakupovány, prodávány, exportovány, reexportovány, převáděny a používány v souladu se všemi exportními zákony a předpisy.
13. Alternativní řešení sporů
Alternativní řešení sporů je volitelný proces, kdy nezávislý orgán zvažuje fakta týkající se sporu a snaží se jej vyřešit, aniž byste museli jít k soudu. Stížnost můžete předložit platformě EU pro online řešení sporů prostřednictvím jejích webových stránek: https://ec.europa.eu/consumers/odr.
Společnost Synology není povinna účastnit se řízení před spotřebitelským rozhodčím výborem (ADR) nebo online řešení sporů EU (ODR).
14. Příslušné právo a jurisdikce
Pokud ve vaší zemi nebo regionu neplatí závazné předpisy, je místem plnění pro všechny služby vyplývající z obchodních vztahů s námi, jakož i místem soudní příslušnosti, naše sídlo, pokud nejste spotřebitel, ale obchodník, veřejnoprávní subjekt nebo speciální fond podle veřejného práva. Totéž platí, pokud nemáte obecnou soudní příslušnost v Německu nebo Evropské unii nebo není-li v době podání žaloby známo vaše bydliště nebo obvyklé bydliště. Tím není dotčeno právo obrátit se rovněž na soud v jiném místě právní jurisdikce.